Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Poka¿ wszystkie komentarzeAutorowi chodzi o to ze nie ma sensu obnizac cisnienia w oponach typu np diablo rosso corsa bo jest ona przystosowana do normalnego cisnienia porownujac do supercorsy, poniewaz supercorsa jest opona strikte pod tor w tego typu sie oponach obniza cisnienie a nie w normalnych sportowo turystycznych takich jak rosso corsa , bridgestone s20 dunnlop sportsmart itp :-) Ja jezdzac na torze nawet na tych ostatnich zmniejszam cisnienie moze i niszczy sie szybciej ale wedlug mnie lepiej trzyma opona na torze kartingowym jak jest mniej powietrza. Jak motorrad testuje opony to pyta sie producenta ile moze zejsc na tor np. metzeler sportec m7 rr zalecane cisnienie na tyle 2,7 na tor czyli zalezy od producenta i modelu opony a np bridgestone s20 evo 1,9 z tylu.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza